mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 13 februari 2023

Snuffe Sjukhusgrisen


har jag ont i halsen eller är det bara 
Sjögren som spökar❓


säljer två skott av min Hoya
kejsarporslinsblomma
 

så en snabb tur till IKEA igen då
nu var det inte alls så mycket folk


vi fick tag i det vi ville
ett bord till balkongen
(ska utgå och det finns nu bara ett bord kvar)
 en gris
en burk med kakor
och så en fika på det



pytt är perfekt mat tycker vi


toppad med lite vitlökssås


då har jag fått min gris till sagostunden


Snuffe sjukhusgrisen 


beställde tid hos frissan om en månad
så gesvint att kunna göra det över datorn/mobilen


vilken himmel


måste ju äta nått när det är 
efter stängning på TV
man blir ju så hungrig när dom fixar med maten där




hittade den här texten av Jon Henrik
så fin 


 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Semla,bord och gris,en lyckas utflykt 👍