mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 27 februari 2023

sagostund en söndag


morgonen på balkongen


så kom gänget








Mamma leker med alla virkade saker


Barnen leker med 
gammelfarfar o Hedda


och liten sagostund innan dom for


kökstjänst....


då det var aubergin o zucchini
i billiga lådan
fick det bli en moussaka 


virkar på med temperaturduken


när dom åkte härifrån 
åkte dom och fixade håret
så fina dom blev


la ut vårat gamla fula
balkongbord på nätet


tog 1 timme så var de tingat


Farmen
efter stängning
Åkerbrukarna



 

2 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Underbart besök🥰

rosalba sa...

RIKTIGT BRÅDSKANDE EFFEKTIV STAVNINGSSTYRNING FÖR ATT HJÄLPA TILLBAKA EX ÄLSKAN OCH RÄDDA ÄKTENSKAP
Hej alla mitt namn Rosalba är så överväldigad av glädje tack vare Dr.GURU. Min man lämnade mig för en annan kvinna för några år sedan och jag var väldigt förkrossad eftersom jag aldrig gjorde något fel mot honom, jag blev kvar med mina två barn och ett jobb som betalar lite. Jag höll nästan på att ge upp tills jag såg ett vittnesbörd på nätet om Dr.GURU hur han har hjälpt många människor, så jag kontaktade honom överraskande 24 timmar efter att jag gjorde det läkaren bad mig att göra. Min man kom tillbaka dagen efter besvärjelsen och tiggde. mig att förlåta honom och lovade att aldrig lämna. Min man har varit tillbaka i 6 månader nu och vi har aldrig haft några problem, jag är glad att jag inte tvivlade på Dr.GURU. Nu är jag säker på att han också kan lösa eventuella problem med snabb avlösning. Du kan också kontakta honom för hjälp nu.
E-post: saguruu087@gmail.com eller whatsapp +12098373537