mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 2 januari 2024

20 000 000 000 000 000 snacka om många *fniss fniss*


jag älskar min man 
inte bara för att han köper tulpaner år mej
men de är ju ett +


ja vet de är PIZZADAGEN nr 1
men vi tar 
fiskbullar a la lutfisk


lägger mej och lyssnar en stund
på detta 
rena galenskapen så kul 
man får skratta och de känns bra


när jag klev upp kl 15 
var det "nybakta" bullar
 

glass är oxå gott
beställde två lådor
får hämta på fredag


potatis o skinkgratäng 
morot / rödbetssallad med granatäpple
serverades till


Man SKA ha förkläde när man
hanterar granatäpplen
JO JA VET ❗❗


då Lennart behöver ett par fingervantar
så stickar jag naturligtvis ett par


jordens alla myror väger lika mycket som hela
mänskligheten De är många myror det
det finns så där en 20 tusen biljoner myror
de är så där en 2,5 miljon myror per människa

bara så du vet 


 



 

Inga kommentarer: