mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 12 januari 2024

många pärlor är det 💎💎💎💎💎💎


helt rätt så är det


det blir rödbetssoppa till lunch
hade ju kvar sen förra veckan
och så lite falukorv på toppen
dom var kvar sen i går


det är ju torsdag så jag styr mina steg till
-punkten och "pärlduttning"


Lennart och Hedda var hemma och 
kollade tv
eller om dom sov 
de kan jag inte svara på 
fniss fniss


när jag gick  hem snöade det
JÄTTESTORA flingor


torsdag som sagt


jag tog hem mitt pärlarbete
för att fördela pärlorna i zip-påsar
det blir lättare så


och då kunde jag ju inte låta bli att
lägga lite pärlor också

Och min arbetsledare övervakar

 Hedda tyckte dock att
det var lite läskigt med "klistret"
när hon tog en sväng över tavlan
Hon gjorde det bara EN gång



 

Inga kommentarer: