mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 5 november 2019

3M

 Thyra har fått sina sockor
hon satt en socka på handen och sa vante...
så då får väl gammelfarmor sticka vantar ...



 dagen börjar med "tuttklämning"

 och det var ju det där med Thyra o vante

tog en fika innan jag promenerade hem från lasarettet

i på Apoteket och skulle köpa en tvål
men kom ut med den här

en vacker ros på våran gård
jag får säga att det var kallt att gå  hem
det blåste småspik
men jag kom hem

kl 13 var det dax att träffa Marie på Hälsocentrum
jag fick 3 M

Mat
Motion
Middagsvila

jag ska oxå lägga till
ett mellis inte bara kaffe kl 15
keso o frukt
en liten macka
eller en smoothie

Nu tog jag dock bussen hem
och tur var ju det 
hade nog frusit igel om jag gått

 leverkaka till lunch 

 efter middagsvilan
blev jag serverad detta

 stickar på...

 kom på att vi har inget gofika till morgondagens tvättstuga

 då är det bra att ha en kakdeg liggande

nästan klar... 

Inga kommentarer: