mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 20 februari 2020

Ola fyller 50 år .....även jag fick paket

 dagens lunch på Chantal 

 Lennart ringde på fm om sitt öra
fick komma en tid två timmar senare
och nu sitter vi här och får veta att vi kan
komma i kontakt med våran vård 24 timmar om dygnet
Lennart hade en vaxpropp som nu ska lösas med revaxör
och så åter till Citypraktiken på måndag
för att suga/skölja ut eländet


 så bar det av till Upplands Väsby
och Ola som fyller 50 år






 HURRA HURRA för mågen


presenten han valt själv


vi fick så äntligen hålla i boken Ola skrivit
om ett flycktingöde...


 hämtade en annan helt sprillans ny på bibblan
(jag är först att låna den)
Herrarna satte oss hit 
om tvångsförflyttningen av samer 


 och ett paket på Konsum = posen = DHL


 Å vad jag älskar garnpaket


nattamat ...

1 kommentar:

Ellinor sa...

Skönt att han fick hjälp med örat👍Jag använder Revaxör två söndagar i månaden,blir lätt proppar och skav av hörapparaten så jag förebygger lite med tips sv audionomen👏👏👏Garnpaket är ju rena julafton hos dig🥰