mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 26 november 2013

både Fagersta och gitarr på samma dag

 en magisk morgon

 och så fixar jag en present till Bibbe

 och så provad jag att dra ut på silkespapper

 Bibbi hade fixat goda mackor

 och lilla gumman såg så pigg och fräsch ut

 när jag kom hem hade Lennart fixat lunch

 har hittat lite billigt garn som jag bara MÅSTE köpa

 få en himmel ser ut hur som

 REN LEVER till kvällsmat
så himla gott

 nu är vi på VÄXTHUSET

 kaffe o mumsmums när vi sitter och väntar

 och väntar...
men var var all publik
de var knappt så ungarnas föräldrar

 Alexander o Hilding spelar
Pano Moruno-Salamnca

Jenny spelar
Kärleksvals av Neurmann

 Erik
What a wonderful word

 Jenny o Isabella o Otto
Polska från Torp efter Spel-Erik


har inget att virka just nu
så de blev disktrasevirkning
när du i alla fall är här 
kan du ju alltid skriva 
ett litet hej *blink*

Inga kommentarer: