mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 21 november 2013

till Tomten




men jag förstår om tomten inte hinner sticka den till den här julen 
men nästa....
kom på att jag behöver broddar
fast jag skulle ju behöva dom NU


den här skulle sitta fint 

vill ha med både farmor o mormor
och tänk om de fanns med gammelmormor också

jag BEHÖVER en kamera som inte släpper in damm o smuts
den här ser ut att klara mina fickor utan skyddsväska


 tryckkokare

 köksmaskin

stavmixer

och så en food saver så jag kan förvara den mat jag lagat

gryta 3-4 liter
såg en så underbar gryta på Skultuna
de var en med nån beläggning som jag inte riktigt mins va de var
men bra var de...inte teflon de minns jag

SPA

virknålar med lyse

Raggsockan


värmevantar

ÖVERKURS
 ett ögonlockslyft

 bort med dubbelhakan

1 månad på Maldiverna

1 kommentar:

Anonym sa...

Glömde du råsaftcentrifug som är Årets julklapp?