mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 13 november 2013

en onsdag mitt i veckan

God morgon Gröten är klar

så har även lillfisen vaknat

 Lova slevar i sen en talrik gröt med lingon
Dexter tar en macka o mjölk

 Dexter har fixat sej en  macka till

lite tjejsnack i kökssoffan

 e


så skulle dom fara vidare mot Skultuna

 så var de stängt och klart
Skultuna är nu historia

 då de blev pasta kvar i går fick de bli en
pastagratäng

 isbanan börjar ta form

 jag har så ont i min höft
så i dag var jag till Peter 

han trodde de var inflammation i senfästen och slemsäckar
så han ville börja med kortison
hjälper de så är de ju bra
annars så får vi ta till nått annat
piller o sjukgymnastik t.ex

 kvällen kommer tidigt nu

ville inte ha nån mat
men lite gröt fick jag i mej

Inga kommentarer: