mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 5 november 2013

i dag är jag SUR o GRINIG


min Vän Gunilla kom hem från sjukhuset i går
och i dag var jag ner med ett sånt här ljus till henne
hon blev så glad

 Lennart och Göran jobbar vid klubbstugan

 de är MÅNGA löv som skall bort

 dagens lunch Korv i ugn med rostade rotsaker
kallt blomkålsmos och bostongurka


och jag har virkat klar testgrejen
i morgon ska jag bara brodera lite 
och fika lite "pynt" så är den klar sen
skriva utvärdering och skicka till Johanna

 och till kvällen blev de hemgjord pytt

dessa tomtar var då HELT onödiga
men som tur är så är dom slut nu...fniss fniss


jag missade mattävlingen på kvällens tv
men de är ju tur att de finns på svt play 

1 kommentar:

Bibbi sa...


Ser gott ut båda rätterna och hemgjord pytt är absolut godast :) Tycker jag.
Snyggt blir det efter räfsandet också. Men varför sur och grinig ? :o
Med så gott som du gjort iordning och allt. Bättre dag i morgon får vi hoppas :)
Nu blir det sängen för denna dam ;)
Vissa saker ökar på mig, andra minskar , kolla gärna min blogg ;)

Nattkramen <3 Hälsa L