mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 4 november 2013

i dag är de MÅNDAG

 veckan börjar lovande...sol över "havet"

 då vi inte får mata duvor o måsar
så matar jag blåmesar och talgoxar

 så har jag då fått hämta min kamera
och så blir de fika på Frälsis
men dom öppnade inte förrän 11
och vi var där 5 i....

 tro de eller ej men den är konstgjord...så vacker

 Lennart tog en macka och jag  en tomkaffe

 och så fick jag tag i två långärmade T-shirt utan tryck

 ISTERBAND de är ju så  gott och blomkålsmos 

 så åkte Lennart ut till klubbstugan och räfsade löv

 de fans vist ett och annat....

 gräsmattan var ju TÄCKT av en lövmatta
hoppas på bra väder i morgon så han kan kratta klart

 vacker solnedgång

rökt fläskfilé potatisgratäng och kallt blomkålsmos

Inga kommentarer: