mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 30 september 2014

en helt vanlig dag

 gjorde bostongurka på fm ...blev dock inte helt nöjd med smaken
hade bara råsocker och de ville sej inte riktigt
 
lunch potatisbullar o bacon
 
 så var mitt paket till en hemlig vän klar att lägga på posten
 
 och jag försöker få till de med nya kameran/mobilen
men jag går bet
vi får åka till experter på området...
först till Telia butiken sen ut till Media Market
då det visade sej att de är ju ett demoex och i dessa ligger de
MASSOR med SKRÄP
så de måste bort och sen kan man lägga in mina kontakter o bilder
men nu är de gjort tog nog en timme
 
 så ringde de på dörren och postis stod där med ett litet paket
som han inte fick in i brevinkastet
de var dom här underbara sockorna till julprojektet
 
 tänk att kåldolmar kan jag nog äta flera gånger i veckan
de är ju SÅ GOTT
 
mitt yngsta dock inte minsta barnbarn
min älskade Picko

Inga kommentarer: