mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 1 september 2014

JAG ÄR EN VINNARE

 dimman lättar
 
jag har vunnit baktävlingen på Carlsson på Kajen
så nu får vi se vart jag reser
TACK alla gäster som röstade på min kaka
 
 sockor på rad....
 
 Lärksopp hemma på vår gräsmatta
 

lök o svamp som ska bli soppa
lite till frysen och lite till soppa i morgon
 

 trerätters lunch
potatissoppa, pölsa och äppelpaj
nu blev de pölsa över som nötskrikan fick
 
 förkläde o bakdukar på tork
 
 dagens julpaket
vist är den fin
 
Lennart blev bjuden av Gunvor på middag
så jag tog en klick grahamsgröt med odonsylt
egenbakad knäcke med prästost
 
jag har varit med på Karlavagnen och talat om vår kärlek

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till vinsten
vilket fint kort på dej å mannen.jag stickar också strumpor nu men på 4 stickor.fina julklappar du gör !

hälsningar Lisbeth

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.