mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 23 september 2014

i dag är NU

 
i dag fyller minsta barnbarns barnet 1 år
GRATTIS STELLA
 
 dagens utsikt -1° och sol inte illa
(men de blåste)
 
 10 rör blod fattigare
prov tagna på Blodstatus, B12, albumin,
sköldkörtel, galla, njurar, socker,
gluten och en MASSA leverprover
får svar den 7 okt då jag har en tid  hos läkaren
 
lite blå blev jag men inte så farligt
 
Lunchen intogs på IKEA
jag tog en Vegetarisk ostfylld qourn schnitzel
och Lennart en Wallenbergare
 
 en JÄTTEKARTONG från Carina Reeve
 
 kolla in va fint vi fått till Julklappar för hemlösa
 
 jag gjorde en äppelkaka till Kjell o Gunilla skulle komma
den var god som synes
 
i kväll blev de mat i stället för kvällsfika
de blev liksom lite tokigt med tiden
 
nu blir de lite kvällsmys i soffan
de är ju tre månader sen jag såg TV...

Inga kommentarer: