mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 5 maj 2017

en försommardag ....

 en liten promenad på fm

 till biblioteket
lånade en så underbar stickbok
Solveigs Vantar
mycket att gotta sej i där
(undrar va den koster VILL HA)


 gaveln på "mitt" hus

 fixade till morgongalkongen...
oj va smutsigt de var
fick bli lite kaffe när jag var klar
men det blåste inte så skönt på den här sidan

 vi ska ju ha gäster i dag
fixade till det här

 och så nässlorna

 och det gick åt ska jag säga
gästerna så nöjda

däck

tändkassett

ja ja tur de inte drabbar någon fattig....
GRÅT o SKRIK
(men vad hjälper de?)

snurriga sockor klara

måste lämna in datorn
du går det inte att ta emot bilder från mobilen
eller ju om jag mailar
ja du hör
och det går inte att redigera bilder
eller spara
skumt o dumt


1 kommentar:

Ellinor sa...

Hoppas att det löser sig✊️Ni bor fint iaf👏👏👏Kramen