mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 10 maj 2017

Nu börjar vi ladda inför resan...


börjar dagen med ett besök på "gamla OBS"
men fy så stökigt och så lite varor det fanns
visserligen var det 10% på alla frysta varor
men de var ju inte riktigt de vi skulle ha

 när vi kom hem hade vi fått "post"
från bästa grannen på 6:an
direktimport från Sri Lanka

lite lunch innan vi ska ner på stan
kycklingen från i går och pasta som var kvar från nån annan dag
blev ju gott i dag också

 nu ska tankas först B12

 och sen lite bra o ha prylar till semestern
hittade en solsmörja som inte stinker
HURRA

 och när jag kom hem kom Dharma upp
(hon på 6:an) och jag får låna lite
lämpliga kläder till resan 
byxor/klänning/sjal
jag tar de orangea
rött känner jag mej inte bekväm i

Lennart hittade ISTERBAND när vi var på Coop
dom blev goda till kvällen

jag stickar vidare på min vante
och så tittar vi på TV ... men oj va dom skriker
Sverige gick vidare i alla fall

Inga kommentarer: