mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 23 maj 2017

SJÖGREN min följeslagare ..

efter att ha sovit i 11 timmar
vaknade jag och hade en dundrande huvudvärk
och torr i munnen och halsen som en öken
och läpparna satt ihop...
jag kan säga att jag gillar inte Sjögren nått vidare
bilden är från resan mellan Dubai o Dibba

efter lite kaffe på balkongen och virkning på filten
känns livet ändå rätt bra

ner på stan och växla tillbaka lite pengar
Sjögren traskar med, kroppen går på halvfart
det fick bli mat hos Anders...
så fint han hade gjort 
glömde dock att ta bilder
men om du är i stan knalla in på Bellman och ta en lunch
eller bara en öl ...
REKOMENDERAS

känner mej lite långhårig
så de fick bli ett klipp
somnade nästan i stolen

nu vart det sommarfrisyr

trots verkande kropp och trötthet följde jag med till Westerqvarn

blir ju inte bättre för att man sitter hemma och tycker synd om sej själv
nej ut och titta på folk o bilar
Två snedseglare till tanter
vi satt på varsin stol och kollade
man behöver ju inte "springa" runt
även om det också är väldigt kul
men ingen av oss orkade eller kunde just detta


1 kommentar:

Ellinor sa...

Så underbart att du är hemma igen!Förstår att Sjögren är extra elak nu när du bytt luft(flygplansluften kan knäcka den starkaste) men jag hoppas att resan varit en upplevelse✊️Ingen resa för mig tll länder med hetta,sand och hög luftfuktighet,jag skulle bli sjuk men jag hoppas att NI haft det bra❤️Ta det lugnt nu,vila och drick och gör sådant som är roligt!Kram min fina/Ellinof