mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 8 maj 2017

Ledig lägenhet ... billig vid snabb affär

 om en vecka sätter vi oss på flyget till
en helt annan värld
en vecka i en helt annat klimat
ska bli mycket spännande
först Abu Dhabi sen Dubai och
i Ajman ska vi fira vår 50 åriga bröllopsdag


 men än så länge är vi i våran värld
och när den är som bäst kan de se ut så här

 Lennart är på cykeltävling även i dag
så jag tar en promenad här "runt huset"


 om jag går fem minuter är jag ute i skogen
de är häftigt när jag bor i stan


 lägenhet ledig
renoveringsobjekt
billig vid snabb affär










 väl hemma efter 4 km med Carl Oskar
(här lite vinglig i huvudet så jag vill ha stöd)
en god macka med päron och lite salt
och en stärkande kopp kaffe

 så kom då Lennart hem efter en hel dag på banan

God natt jord... i morgon är en ny dag

1 kommentar:

Ellinor sa...

Ni bor såå fint👍Spännande med semesterresa👏👏kram Ellinor