mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 26 maj 2017

Tunga tankar

 börjar dagen med lite strykning

 med Daniel på hög volym går det som en dans

 ska laga Lennarts favorit

 när jag tog i köttet blev fingrarna vita
köttet hade ju legat i kylen ..suck

 hade 2 kg köttfärs också så det blev lite till

 Lennart har varit på Cykeltävling
delade ut bananer och bullar i Ängelsberg

 han kom hem rätt tidigt så vi han ner till Carlson på Kajen
premiär fika för oss

 och när vi skulle gå till bilen hittade jag den här lilla stackaren
skitig och dan ... tvättat och lagt ut bild på nätet
få se om någon gör anspråk på den

Hannah med två av sina småsyskon och två av sina egna barn
Stella är mycket intresserad av sin lilla moster

i dag är det 9 år sen pappa dog
och i morgon är det 6 år sen mamma dog
känns tungt får jag säga


så lyser det på instrumentpanelen igen

så det får nog bli en ny bil
hur nu vi ska få pengar det det

Inga kommentarer: