mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 12 maj 2017

Ostberg/Östberg

 nya sulor på stövlarna..toppen

 och Lennart fick ny axelrem på kameraväskan
lätt som en plätt
när man lämnar in till skomakaren

 så har vi handlat lite vätskeersättning
då det väntas bli så där runt +40° nästa vecka

ner på stan och kolla in den internationella matmarknaden








 OSTBERG









Maxi shoppar loss




mycket gott fanns det både nyttigt och onyttigt
men vi avstod från att äta ute
jag frös lite

 så vi åkte till Anundshög och åt en lättlunch
broccolipaj med skinka
hittade bara EN LITEN broccoli men god var den ändå

 posten i dag....
varför fick jag inte tid på en gång
jag sa ju att jag hade ont hela tiden

mos på morot o potatis
pytt på korv o köttbullar o lök

på kvällen årsmöte
där vi fick veta lite hur det går med våra
NYA STORA BALKONGER
ja ja vilket år de vet vi inte
men det BLIR av

1 kommentar:

Ellinor sa...

Jösses så mycket mat😱Ögontid får du väl när du kommit hem,kunde ju varit klart nu 👎Det blir en varm resa men det visste ni väl,drick massor,ta det lugnt och njut av upplevelserna👍Kram Ellinor