mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 4 maj 2017

fotograferar ögonbottnar .... vilken grej

Nu finns det bilder men jag får inte in dom där jag vill
och jag kan inte ändra texten... ja ja

ja ja det får bli några dagar utan bilder
dom kommer sen när datorn vill igen

Första dagen i Västerås
det är vår ja nästan försommar

jag är till Ögon och fixar fota på ögonbottnarna
går bra inga förändringar
får Hylocare och Thealoz duo att prova för torra och värkande ögon

Lennart är i väg med bilen
blir nya sommarhjul
en tändkassett och nya busstningar bak
så där en 15 tusen just innan resan och
fin bröllops o födelsedagspresent
bara att bita i det sura äpplet och gå vidare
bilen behöver vi ju
och så min dator på det

han tittade även på en "ny" får se vad/om det blir nått

på kvällen var vi till Strömsholm och plockade nässlor
ja inte mycket bara så vi kan bjuda grannarna på nässelsoppa i morgon
 Lennart i kortbyxor Så ska de vara

 försommar i stan

 fick dom här av ögonsköterskan
ska prova och se vilken jag tycker är bäst

 köttbullar sås och potatis
det är mat det

uppstekt pannkaka är inte så dumt de häller
och lingonsylt blandad med matgrädde

 en tur till Strömsholm

fixar morgondagens middag

1 kommentar:

Ellinot sa...

Tänk vilken fantastisk utveckling det har varit inom ögon,finns så enkla maskiner som mäter,ser,puffar lite luft,makalöst När jag opererade mina ögon så fick jag se mina ögon från insidan,helt otroligt!Skönt att ni är hemma,bilar kostar alltid pengar vid fel tillfälle��Kram Ellinot