mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 20 februari 2018

Ester Belenda vilken kvinna


 I dag fyller min "lilla" mågstump år
HURRA HURRA jag är så glad för dej
du är så bra för min älskade dotter
fotot från vårat julbord på Officersmässen

 i dag tar jag Carl-Oskar och går ut i snön
tur att han är villig 
och en stadig vän


 hämtat min nya bok 
Ett jävla solsken
om Ester Blenda Nordström 

ha ha blev lite fel 
jag det är rätt titel 
men jag hade ju velat ha en 
BOK att hålla i handen nu blev det en MP3
få se om jag fixar det hela...
jag vet ju inte hur man fixar in det fungerar
men jag får väll fundera en stund och trycka lite här och där
så får vi se om jag fixar det hela

 så kom min vän och vi dricker mer kaffe och skrattar
en härlig stund

 hemma har Lennart fixat lite lunch när jag kommer hem
älgrullen med svampen

 jag stickar vidare 
det går inte fort 
har lite ont i mina händer

 solen går ner bakom Resmilan

pizzabitar till kvällen...
tänk va länge en pizza räcker när man gör den själv

Inga kommentarer: