mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 25 februari 2018

från en sömnlös natt till en underbar dag

 Dagen började med en tur till Slakteriet och det nya fiket där
Café Bakpasset som drivs av Rosie Fränneby 
ett "gammalt" barntimmebarn till mej
när vi kom frågade hon om vi fortfarande jobbade med 
soppköket och det gör vi ju
så då fick vi några limpor dit
helt underbart för vi var just utan matbröd i morgon

 Gott fika och goda gobitar
Matbrödet tar dom från http://www.stenugnsbageriet.nu i köping

 hem och fixa lite lunch ....
en härligt pytt på råstekta rotfrukter och lite korv o köttbullar
så var det dax att sova igen då
i natt var det inte mycket bevänt med den varan
vaknade stup i kvarten 
ont o kissnödig om vartannat

hade en TOM sån här låda i plaståtervinningen 
den var nog lite större hade varit Kokosbollar i den

 Nu ska vi se om det funkar

 blir ju ett litet växthus

 på med lite mer jord och sen märka på så jag vet vad det är
om det blir nått

då där ja nu är julskinkan slut för den här gången

och så blev det Mello
men varför kollar jag 
jag gillar ju inte låtarna
högljutt är det i överkant
värst är nästan programledarna

och vad händer jo detta band gick vidare
ja ja 
ur led är tiden

Inga kommentarer: