mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 22 februari 2018

Men vad har jag gjort i dag... ingenting känns det som...

jag stickar på med min OS stickning 
men jag ligger efter 
blir nog som den Japanska maratonmannen 1912
händerna vill liksom inte 
har fått så himla ont 
men va tusan 
jag har händerna kvar i alla fall

 Lennart var på födelsedagskalas så jag åt lite rester 
från YumYum
(två lådor hämtmat blev FEM måltider åt oss)

 ska göra en fisksoppa till kvällen

den blev bra får jag säga

hade köpt ett sånt här paket
var inte alls dumt 
räcker till en soppa till åt oss
bild från nätet

 magiska solnedgångar 
jag kan inte låta bli att fota dom

2 kg gula ärtor tar ett nattligt bad
för att i morgon förvandlas till ärtsoppa

Inga kommentarer: