mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 1 april 2022

där tog Mars slut


lite pyssel


och min trogne assisten är som alltid 
mitt i "smeten"


då det är fastan och lila som liturgisk färg
är det ju på sin plats 


dagens lunch intogs på 
Västerås Officersmäss


renskav med potatismos o lingon



kaffe och liten efterrätt


så kom posten
fyra vattendunkar a 5 liter
man ska ju vara beredd
två till oss och två till grannen



torsdag o pannkaka
ost i den ena och  hallonsylt i den andra



vi pysslar lite till
jag orkar bara ett moment åt gången
så de tar lite tid
men tid har jag

kvällens höjdpunkt på TV


nu blir det tummen
VILKEN VANTE
ska nog sticka fler 





 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Kaffe på maten idag?Smakade det bra?Du är en duktig pysslare och Hedda håller koll👍