mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 6 april 2022

När det inte blev som det var tänkt men det blev ändå


Nej du matte här tänker jag inte gå ut
jag går in


typiskt aprilväder 



jag fick post


"Söderhamnare" till lunch
Amerikanska makaroner

BARA köttfärs lök o kryddor 
 o kokta makaroner



piffade till det med ketchup o ost
när jag lagt det på tallriken
kände jag igen det
så gjorde mamma när jag var liten


Hedda och jag vilade
Lennart for ut i 
kallvädret o fotade lite
svanar


tranor


fick agera frisör


följde nästan receptet
*fniss fniss*
Gott blev det 
tack 
Rune


vilket väder 
huva 


ska på mässa i kväll


eller de skulle jag inte

Tyvärr måste vi göra en snabb förändring
av kvällens Bluesmässa pga sjukdom.
Vi gör en snabb omställning till att ha en musikmässa
med Sofia, Jennie, Sari och Begis istället.
Välkomna kl. 18:30 i kväll! Rasmus, vaktmästare

jo de skulle jag






blev en kväll om när livet tar en annan vändning
när det inte blev som det var tänkt
men det blev ändå
och BRA dessutom


Blev så bra så 
tack Sari o Jennie för sången
och Begis för munspelstonerna

avlutade med kaffe 
och trevligt samtal


hem och titta på TV
I en annan del av KÖPING
Mats o Sofia
förlovade sej i kväll


det är så mycket kärlek i de programmet
och glädje
nått vi behöver i dessa dagar

så kom den här i dag oxå 
bara att tacka och ta emot
är sista gången jag blir kallad





 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Nu måste vi ha massor av kärlek,omtanke och glädje för annars går vi under❤️Åh så detta väder☔️🌧🌤💦🤥; mycket väder är det