mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 2 mars 2024

dålig men god


då ska detta till TGVS
5 nytvättade sovkuddar 
en matta, lite lakan o örngott
och ett par skor
hade vunnit ett presentkort på 
Stadsmissionen som jag inte kommer
att utnyttja så jag lämnar ner de oxå


deras "lilla" lekhörna är så inbjudande


och snyggt är det 
allt på sin plats 



då är dagen när vovven inte får springa lös 
från och med 1 mars ska den vara kopplad 
 SÅ DE SÅ


inte min bästa lunch
men jag blev mätt


träffade Rikka på ❤️-punkten
och hade ett litet snack om loppisen i vår
jag ska ta kontakt med framtidskommittén 
Rikka ska höra sej för om polistillstånd


Nu ska de tävlas


inte lätt alla gånger


barnen var duktiga 


vissa får nog öva lite mer


Lennart och Göran kom på andra platts med 26 poäng
och 
JAG VANN med 27 poäng


pytt på köttbullar o lite Janson till kvällen


fredag betyder ju Muren 
OJ va folk kan 


och Carina Bergfeldt
hon har bra gäster i ett brett spann 


ja vet den är dålig
MEN GOD
fniss fniss





 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inte heller så förtjust i blodpudding men det funkar om jag gör pyttipanna på den tärnad blodpudding äpple och stekt lök kryddat med mejram o sen lingon o vitkål till det 😉//Anette

Anonym sa...

På o tärnat fläsk/bacon så klart

Ellinor Blomqvist sa...

Grattis till vinsten👏