mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 15 mars 2024

nytt försök i mogen ✂️




morgonen började på ❤️-punkten


Jerry kom in och PRATADE öronen av oss
🤣👂👂👂👂👂🤣


jag fick ändå till den här lilla grejen
och lite på min stora tavla


så var det dax för frissan
eller INTE
jag hade bokat på nätet 
MEN den fanns inte
så jag får gå dit i morgon i stället
tur jag inte åkt till andra sidan stan
utan att de var nästgårds


du är som fingrar o tår
man kan räkna med dej
🖐️❤️👣

torsdag lunch


var tydligen RIKTIGT trött
2½ timmes sömn blev det


en stärkande kaffe o skorpa
på balkongen blev det när jag vaknade
så att jag vaknade 



ja de är ju torsdag


undrar va vi såg på TV
Farmen minns jag men sen
undrar om de var nått
polisprogram?? 
jag kommer i alla fall inte ihåg


 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Och tack för att Du är Du❤️