mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 6 mars 2024

när man fastnar i gamla hjulspår


då vi missade gårdagens avsnitt av farmen
tog vi de nu på morgonen


när man fastnar i gamla hjulspår
när det gäller mat
då tar jag fram kokboken 
och hoppas på lite inspiration
den här köpte jag 28/10-02
står de i boken
ja gick på viktskolan i Sala
i alla fall 

hittade Gässlingar på sidan 255


pannbiff o mos på skrumpna rotfrukter


och så kom Eva och hämtade halsduken

så där nu ska hon sy samman våra halsdukar
och sen skicka vidare


var ut till "slakteriet" och Lotta
för att fylla på garnförrådet

så dä nu kan jag sticka vidare ett tag


in på Citygross och handlade lite 
och fyllde på magarna 
MEN korven var så salt att jag inte kunde
äta den MEN Lennart sa att de var den inge alls
MEN i min mun var det salt och sved 
så de så


ser lite konstift ut
men de är nudlar med Crabsticks o jordnötter
serverad i en glasskål



ibland kommer de upp minnen ska jag säga
undrar när jag gjorde den 

Farmen


och över Atlanten
var kvällens underhållning



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Är det salt så är det..punkt❤️😂