mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 7 augusti 2024

pling plong kling klong


skulle ta kort på Hedda 
när hon satt på toa
med huvudet i dörrhålet 
så gullig
men jag han som vanligt inte


tisdag och stickjuntan är på G 
nere på ❣️


Lennart är hemma och tar emot städarna


han hade fixat lunch när jag kom hem


så var det hans tur att åka iväg


och jag tar siesta 


ja Hedda oxå såklart


nu ska det slöjdas på hög nivå 🤣🤣
 6 m i en magisk ring
2m i varje m = 12 m
virka 6 varv
tag av garnet och fäst tråden


stoppa i plastkonen 
träd i snöret och knyt fast pärlan som stopp...

ja de var just så jag gjorde
det är så att plastkonen tillhör öppningen av fönstren
på balkongen och den sitter i ett långt snöre
och den slår mot rutan 

pling plong kling klong

kan bli rätt irriterande
men nu har jag satt stopp för ljudet




ägg o persiljesås med fiskbullar 
ja i den ordningen ska de vara
såsen är godast


men så fiffigt att kunna ha 4 färger på G samtidigt


nu kommer jag med en present till
dej matte❤️ 🐈‍⬛ ❤️


Hedda inviger sitt nya bo i soffan
lite långt håll att fota 
men man ser ju tydligt
att hon ligger där


och matte sitter här 


och husse kollar OS






 

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart att hon inte vill bli fotad på toa😂Hon har så underbara liggstilar..Pyssla på och ha det gott🤗