mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 27 augusti 2012

paket på posten



 två Mucklor har fått lite "till"
en rygga och ett förkläde
 dagens lunch
rester från i går
lever med andra ord
 en liten MINK på besök
 jag som trodde de var en Mård
min gammelfarfar trodde jag hette Mård...fniss fniss
de var nog bara därför jag trodde de var en Mård

här är ÅRETS skörd av jordgubbar

 krondillen till kräftorna i morgon

förra åter den 23 aug kokade jag sylt på röda vinbär
Men de kommer att dröja ett tag
innan dom här är färdiga för syltburken

mina "egna" kraftiga tagetes...
ja ja men dom lever och blommar
 
 ja då kan snön komma
vägpinnarna är på plats
 
 och mitt Hemliga paket kom i dag
1000 tack Anna Fyhr
kunde inte blivit bättre
 en sopp/gryta till middag
nu är de höst.....
men jag ser ju "mina fläckar" suck o stön
den uppe i vänster hörn har jag inte sett förut
"bara" den på mitten

Inga kommentarer: