mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 28 januari 2020

kan de gå så här fort??💖💖💖💖 ja tydligen


 Måndag är en BRA dag
då är det kaffe o macka
stickning och prat
på 💖-punkten


 men bästa Kerstin


 i dag hade Bibblan 
 rea 1 kr styck
och vem kan motstå att köpa böcker
inte jag i alla fall


 Peeter är snabb 
detta låg i lådan när jag kom hem
Ringde direkt till ortopedtekik 
om mina värmevantar
jo då dom hade en tid
I DAG KL 15


 jo då de är gryta från igår
men nu är den slut


hinner med lite vila 


 innan det var dax för lasarettet
och Aktiv ortopedteknik


 dom har rätt gulliga behandlingsrum


fick vänta lite medens killen 
hämtade provhanskar


så var det provat och klart
Hestras batterihandske typ den här
leveranstid 2-3 veckor
att hämta ut på lasarettet
kan de bli bättre
tre olika temperaturer
32 -37-42 
bara att välja
 batteritid 2 timmar


 repade upp 
det jag stickat på förmiddagen
 och gjorde om helt
blev för stort men nu ser det bra ut


pasta med massor av vitkålssallad o riven ost
fick det bli till kvällen


då ska dessa slås in och sändas på posten 
till ungarna i norr

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Böcker är min last,läser massor och har jättemånga bokhyllor,ca 500 böcker.När man läser är man aldrig ensam👍Fantastisk vård ni har i Västerås,blir glad att se när det fungerar❤️Sticka på🥰

Anonym sa...

❤❤