mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 31 januari 2020

KLAR... eller nästan i alla fall

 till Dollarstore och  storhandla


 en ny "duk" till köksbordet
lite vår i köket är ju aldrig fel


 lite fix inför Soppkökets 6-års dag



 hade glömt hur gott det är med hallonsylt



 så där nu har vi så vi klarar oss


 rotmos till lunch


 måste ju provsmaka


 torsdag i landet sverige 


så var vantarna klara i hundgarnet
Hälleforshund är ursprunget
Vilda är en Hälleforsare
dock är det inte hennes hår
men jag tror jag ska tova
vantarna lite 
❤🐕❤


1 kommentar:

Ellinor sa...

Rulltårta är lättbakat 👍Vi har fått en y Dollarstore här i Haninge,tyvärr är den inte bra så jag fortsätter att åka till Nynäshamn(ca3 mil) för där finns en jättebraDollarstore som är kul att gå och kika i.Kram till dig