mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 3 augusti 2013

en otroligt varm dag med icebug24

 Hasse på morgonpromenad med Åsa o Doris
 
 jag lagar flaggan
 
 titta så fint de blev
 
 mellis i solen

 har jag visat våran återvinningsstation i garaget
nu har jag de i alla fall
 
 att springa 600m
 
 är inte lätt när tuvorna är lika höga som underbenet
 


 dom lite större barnen sprang 2600m
och tog ut sej totalt
 att välja pris är inte lätt
 
 så har vi kommit till icebug24
 
 ser du tre blå pickar i fjärran...där kommer dom
 
 här kommer byns stolthet Johan o Kajsa Ekenstam
in på 16:de plats
 
  lag Glommershus SEGRARNA
 

 så blev de lite mat Sam Hedman speaker fick en matlåda
och tuggade mellan varven 
 
 Lennart och jag gick till Hemavans värdshus och åt lunch
dyrt men gott buffé 130:- men då fick man kaffe och sen chokladbit
 
 varmt och skönt i alla fall
 
 och så åter till Icebug och dom tappra löparna
 
 lag 34
Det finns alltid mer att ge....ja nått ska ju laget heta
 
 den här killen har sprungit från Laisaliden inte illa de heller
 
 här kommer banläggarna
och tror de eller ej
men de är näcken som springer till höger i bild
jo de är sant han är dessutom riksspeleman
 



 här kommer sista laget innan 24timmarsgränsen
de gäller att kuta för nu är de nära
Harri Lehtimäki, Hannu Nikkola o Antti Korkeakangas
23:59:59   närmare 24 är svårt att komma


 tjejerna som sprang fortast 2600m
 
 Lennart jagar fågel med kameran
magert resultat i dag
 
 nu ser man va de ska bli
 
 undrar när jag får koka sylt?
 
lite kvällsmat
kassler rotfruktsgratäng
och lite grönt
salladen är från egen skörd 

Inga kommentarer: