mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 7 augusti 2013

så kan de gå....


 Åkte till byn för att köpa knappar
kom hem med ny matta och nya tofflor
men inga knappar
 
 De går framåt med Ebbas


 lite lunch
lite rester...kassler potatis korv Stroganoff ris och lite grönt
oj så gott de blev
 
 nya leksaker är allt kul
hämtade paketet när jag var till byn
 
 och så var de ju de här att få till de med datorn
men de kan jag inte ................. GURR
jag får lägga in bilden på ett USB och ta de den vägen
får ringa min dataguru Pierre
 
så blev de lite kyckling o potatis
 
 
köpte en fin tandborste och tvål
Tandkräm och en handduk hade jag hemma
och allt skall till mitt fadderbarn i Uganda
glömde ta kort på sakerna innan jag la dom i paketet
så bilderna är snodda på nätet
 



 


Inga kommentarer: