mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 3 juni 2016

ARG ...KAN JU INTE...SKIT


 så var maj fastvirkad vid filten...blir bra de här

jag håller ju på med min väska...den virkade med bilder
och nu har jag kommit så långt att jag ska fixa bildrutorna
men jag kan ju inte spegelvända mina bilder
eller jo de kan jag men sen kan jag inte göra dom till bildfiler..

INTE LÄTT NÄR MAN INTE KAN
HAR JU INTE GÅTT "KURSEN" OM MAN SÄGER SÅ
jag har ju bara självlärd

 man behöver inte vara stor
för att vara med på cykeltävling i Skultuna
klassen upp till 7 år...så himla söta ungar

 tror de var flera år sen jag var och tittade på cykeltävlning
men nu blev de av





 här är killarna som gör att de funkar
kaffe/saft o bulle







 här är en kille med otur...på sista varvet hoppade kedjan
så han SPRANG nästan hela sista varvet





Inga kommentarer: