mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 23 juni 2016

OJ så de blev...då tar vi tis-ons på en gång

började tisdagen med ett besök på stan redan kl 7.45 var jag på storbron
där den här tanan satt och var helt orädd
hade nästan kunnat klappa den tror jag

 målet för stadsresan var Citypraktiken och B12

 men inte bara de utan frukost med den här damen

 vet inte vad jag tycker om just detta mode
men killen var snygg

 ser lovande ut.. Kolarhagens eget smultronställe

 Lennart har börjat med Cykel-SM
mycket som ska fixat och donas innan de setter igång

 8 dagar på 5 stjärniga hotell
med massor av utflykter
blir nog vår 50 åriga bröllopsresa
men vad är de som händer
min mage slog stopp och det blev ambulans till akuten

 att försöka kräkas när man inte har någon mage
som kan krampa och hjälpa till
är ett HELVETE
svimning till följd

 och så var de ju de där med att ta prov
blod kom men inte där de skulle


 så var de dags för kontrastvätska och röntgen

Lennart han fick kaffe han....
röntgen visade som vi redan viste
FÖRTRÄNGNING AV TAMEN

kl 03 hittade dom en plats åt mej
på Kärlkirurgen

 dropp/fastande från 3 - 9
har ju varit fastande från 14 egentligen

inte så kul läsning när man är fastande

de är ju helt otroligt vilken meny man har att välja på






bodde på Aggarön

hade i alla fall eget rum
men fy så tråkigt
fick ju inte med handarbete när ambulansen hämtade mej

 suckarnas korridor och längst bort står kaffet.....
så kom då doktorn och jag fick kaffe o macka
går de bra får jag åka hem
Och de gick bra


 tog en sväng in på meditationsrummet innan jag åkte hem

Riksdagen har ju tagit JORDENS SÄMSTA BESLUT

Fågeln väljer flykten. Vi valde den icke.
Flykten valde oss. Därför är vi här.
Ni som ej blev valda – men ändå frihet äger,
hjälp oss att bära den tunga flykt vi bär!

Bojan väljer foten. Vi valde att vandra.
Natten var barmhärtig. Nu är vi här.
Ni är för många, kanske den frie trygge säger.
Kan vi bli för många som vet vad frihet är?

Ingen väljer nöden. Vi valde den icke.
Den valde oss på vägen. Nu är vi här.
Ni som ej blev valda! Vi vet vad frihet väger!
Hjälp oss att bära den frihet som vi bär!


Lennart har varit på SM hela dagen
han har ansvaret för omklädningen

kvällen på kajen
jag nöjde mej med en kopp kaffe
Lennart fick räkmacka och en Mariestad

 Sangermark sjöng





vilken kväll

Inga kommentarer: