mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 15 juni 2016

en FULL dag

 på väg mot Sura...här klipps det vägkanter

 Lennart stannade och målade i Sura och jag fortsatte mot Fagersta

 Bibbi var inte riktigt hemma än
så jag landade här och tog en liten fika

 så kom plinget i mobilen...HEMMA


 så länge sen vi sågs...EVIGHETER SEN


 snacka om att bli förvånad....

 nu är de på gång...undrar om dom lägger puzzel?
eller är de memory?

 så blev de en tur till Carlson och Attenos allsångskonsert

 Agneta med sin "projektkör"

 Idas sommarvisa....
och jag har just tagit bort snön sjöng flickorna
och hela luften blev full av "snö"....

 herr och fru Carlsson...





 pastasås av 5cm korv ½lök 1 morot en burk krossade tomater
toppat med sista skvätten parmesan

 det hände en del på stan....

 STADSLOPPET...



 några pojkar hade roligt vid bananbordet
här var de snygga travar








 Magnus kämpar på ...
 visserligen kom han sist men de var ändå en bedrift

var lite pastasås kvar...
hällde de i pannan och hällde över 3vispade ägg
toppade med sallad och paprika
ja vi blev mätta en gång till

Inga kommentarer: