mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 26 juni 2016

Östbergs två världar..

 Midsommardagen började med trolsk dimma

 nya plösar till folkdräkten...ska jag nog kunna fixa

 tog mej en liten promenad...taken var att gå till  konsum och handla..
tänkte ju inte på att de inte är lördag utan söndag
fast de är lördag och midsommardagen
ja ja du fattar att jag inte fattade
att affären var stängd

 ser ut att bli ett hallonår






 hemma igen på våran gård...

 vi har så underbara träd

 jag bara älskar våra vackra stora tallar
även om dom gör så att min balkong är gul på våren
av frömjöl, och man måste torka varje dag

 kråka under fläder

 här är samma fläder fast kortet taget från balkongen

 vem har tagit den ROSA pelargonen
som var så vacker
jag de var väll därför dom tog den
ingen affär var öppen
men jag fick en promenad


så kom dessa godingar
Denice hade ett par byxor som behövde lagas 

 jag bjöd på pizza .... den blev riktigt god

så fick jag ett kort från Linus han hade klippt sej
GULLPLUTTEN

 Så kommer lite bilder från Lennart
och cykel SM
Lennart har varit volontär vid omklädningen
hela helgen...dessa bilder är från Klövrn hallan
(ja Hakonhuset eller Mälarenergihuset)



dom kom inte in så Securitas fick komma och undsätta

Matleverans




se ska inte snokas kring nått vid omklädningen....









en varm och skön kväll på balkongen
med en magisk solnedgång

Inga kommentarer: