mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 16 juni 2016

Mässa för Ljus o Hopp

 mina projekt...
temperaturfilten som kommer att hänga med hela året
Suzannes sockor som ska blir klara till helgen (är tanken)
och en bäbismössa...får bli klar när den blir klar

konsten att skura ett badrum....
så kom då äntligen telefonsamtalet
MINA GLASÖGEN ÄR KLARA
eller glasen har kommit
så jag kan åka ner och få dom monterade


 så var de då dags för DAGENS HÖJDPUNKT
en mässa i domkyrkan


 TACK underbara Biskop Mikael
dina ord hamnade rakt i hjärtat
sitter kvar där än i skrivande stund
och det har gått en hel natt sen jag var där

 tack Tina för din fina sång
du är ALLTID bäst

 efter gudstjänsten tog jag en promenad ner till Elbakajen

 Gunilla Kjell o Lennart var där för att lyssna på The Ryders
och dom var INTE ENSAMMA
oj va folk

















Björn Carlson är en otrolig man att fixa och dona
han borde få Hans Majestät Konungens medalj,
instiftades cirka 1814 och tilldelas svenska
och utländska medborgare för särskilda förtjänster

Inga kommentarer: