mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 22 maj 2022

visa dagar bara försvinner....


när vi fick Hedda för ett år sen sydde jag ett sele till henne
och det hade hon ända fram till senvintern
då vi köpte ett nytt för hon hade ju gått upp i vikt
MEN de nya ville hon inte ha 
INTE ALLS
nu har hon ju gått ner lite i vikt
så jag provade de jag sydde
det gick på 
och hon är inte lika missnöjd
ja ja tur i alla fall
att vi hittade en lösning
för jag vill ju att hon ska kunna 
följa med ut
och snart åker vi till stugan
och där MÅSTE hon ha 
sele o koppel


Lennart var ut till Anundshög
där VCK hade
medlemsdag


både små


och stora cyklister


en "libanes"
jag tog allt kött från matlådan vi hade med hem
från Ceders i går
och fixade till en pizza


hade lite röror o sallad på sidan om
ja ja vi blev mätta igen


en socka klar
nu är det bara att sticka en till
för jag har två fötter


ett kort från första veckan vi hade 
vår lilla HEDDA guldklimp
det ser ofta ut så även idag


kunskapskanalen hela kvällen 

 

Inga kommentarer: