mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 20 oktober 2023

Diamonds are a girl's best friend ...... eller nått i den stilen


Lennart packar matsäcken
och far med "daglediga"
på fågelspan


målet var fågelmatningen  på Rönnby


själv var jag hemma och donade lite 
fixade lunch till mej 
de är ju torsdag


en snabb vila


så ringde dom från vaccinationscentralen
och talade om att den 14 november 12.50
får vi tid för både Covid o influensavaccin
båda Lennart och jag samtidigt
SMIDIGT


sen bar det av till ❤-punkten
för att prova nått nytt
diamantmålning


nio glada damer
 jobbade på i näsan en timme
sen blev det fika


och så "duttade" vi en timme till
och vipps var mitt lilla gratulationskort
klart .... riktigt kul

💎💎💎 åter nästa torsdag 💎💎💎


hem och koka soppa


borde laga morotssoppa oftare 
de är ju så gott


där satt vi på balkongen och åt mat
och ute kom snön 


men de struntar Hedda i 



på TV var det från en fabrik i England 
där dom gör såna här kakao
Mamma älskade dom 
de gör inte jag


och så var Sveriges kock 2023 korad
blev en tjej i år igen
 Desirée Jaks.


sista pillret taget
HURRA HURRA HURRA
får se hur lång tid magen har på sej
att hämta sej efter detta

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Har ett barnbarn som håller på med sådana diamantpärlor,jösses vilket pill👏