mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 2 oktober 2023

så snyggt


har man balkong så har men
och då är man där när det går
så himla skönt
(Hedda ligger där bakom dörren)


och där vi är där är Hedda


och där vid pilen bor vi
Vist har huset blivit SNYGGT


på insidan av huset är dom inte riktigt klara än


och vår garageplats är inte tillgänglig
så vi har fått en annan i andra änden av 
kvarteret


ut och handla ....så tomt i kylen
och Lennart var in på 3 en sväng
men jag satt utanför och tittade
på folk 😉


min med bara senap


kattmat, kattsand på Arken Zoo
och Hedda hade en födelsedagspresent
att hämta ut ...


hem och vila


plockar med lite grejer
Lennart byter nyckelring till bilen
den är var ju stiligt
vet inte var han hittade den 
MEN DEN BLIR BRA


eftermiddagsfika på balkongen


jag älskar kall pizza
ja ja vet ...lite knäppt
men de står jag för


när solen går ner bakom Sjöbloms dass
sjunger dom i Söderkåkar
här går den ner bakom Petterberg



kavla en vit brödskiva
"knöla" ner i muffinsformen
fyll med ost kassler o yoghurt
grädda i 250° 


och så har man en liten munsbit 


första TV tittandet sen i juni
blev 
Galapagos öarna med sitt märkliga djurliv


 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Husen blir såå fina👍