mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 11 februari 2024

de där var trevligt, de gör vi om 👌


dagen började på ❤️-punkten





klurigt men det gick med hjälp av varandra



och så lite eftersnack


en tackopaj med kebabsås


kom på att jag vill nåltova/torrtova
jag kan inte
 men jag vill ju lära mej


la ett förslag på ❤️- punkten
om vi kan hitta någon som lär ut


var helt övertygad om att jag hade kassler i kylen
det hade jag inte (men i frysen)
ja ja det fick bli en potatis broccoli o vitlöksgratäng
gick bra de också


Hedda vänder ryggen till Mello
jag håller med


men MELLO = snacks 
eller hur

jag lovade svaren 
och här är dom















 



1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Nu har jag lärr mig om semlor👍Hjärtepunkten verkar vara ett underbart ställe👏