mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 6 februari 2024

Premiär ❤️👌


handarbetsjunta på ❤️-Punkten


och kaninen blev klar


Lennart var på fågelspan
innan lunch


hur skönt var de inte på min balkong 
så medans korvgrytan kokade
solade jag (bakom fönstren)


premiär för lunch ute


fanns ingen pölsa på affären 
(jo sån på burk = rätt dyr)


så då kokar jag lite egen


nu gör jag den sista godingen
i garnet jag fick av Veronika


så här ser strumpan ut nu 
har kommit en bit


och så fick dom en ny storbonde på Farmen
som tyckte alla jobba var för mycket
ja ja blir spännande och se hur
det kommer att gå

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Denna omgång av Farmen har lite knepiga människor,arbetsmoralen är lite si och så tycker jag😘