det är dax att gå upp nu matte ‼️
och när då matte gått upp
så kan jag ju ligga kvar här på kanten
en stund till ...
stekt fläsk o stuvad vitkål
fick det bli till lunch
jag kom att tänka på det
när jag var upp i natt kl 3
fniss fniss
skulle lyssna på boken men jag somnade
och sov i nästan tre timmar
hur är det möjligt❓
Lennart var ut en sväng med kameran
åkte runt halva Västmanland
utan resultat
så möter han den här skatungen
hemma på våran gård
det blev lite vitkålsstuvning kvar
så då gjorde jag soppa på den
förstärkt med morot, potatis, palsternacka,
rotselleri, purjolök
toppat med en chilikorv
(blev kvar till i morgon lunch också)
jag fixade det
och gurkan har fått sin
slutförvaring








1 kommentar:
Tycker såå mycket om dina nallar❤️
Skicka en kommentar