mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 14 december 2017

Bor jag på landet??

 När Martin kom till jobbet i dag
(Jobbet= fastighetsskötare här hos oss)
stod den här lilla gynnaren vid våra tvättstuga

 i dag ska jag utnyttja min 70 års present jag fick av 
"Suringarna"
ja dom är inte sura utan bor i Surahammar 


 kan säga att dessa 50 min gick fortare än 5
så himla skönt 

 varm skön massage och ljuv musik
höll på att somna flera gånger

 det är dax nu...

 tänk att korv o makaroner kan bara så gott

 Martin kom in på en fika innan han skulle hem i dag

 citronfisk i paket
blev riktigt bra
ja potatisen kokte jag på sidan om 

 trasiga sockor ska bli hela
klippte av foten och stickar en ny

 Lucia i dag är det ju
tyckte först att detta var Linus o Hannah
men det är ju en generation tidigare
Pärzon o Annaeva som lussar för mormor o morfar

tänk att nu är hon mormor
detta är i alla fall Annaeva julen -68
småtjejerna i Järvsjön är allt bra lik sin mormor

Inga kommentarer: