mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 26 december 2017

Julafton nr 2 = Juldagen

 Dagen börjar som sej bör
med JULOTTA
det är allt bra med TV när man inte är riktigt pigg

 lite julklappar som skall med i kväll

 blev så sugen på stuvade morötter
passar ju perfekt till julens korv o köttbulle

 lite ris ala malta till eftermiddags fikat
efter att ha  sova  i nästan tre timmar ...

 Ullis o Pärzon är så bra på mat
det blev underbara rullader i underbar sås




 även lilla Thyra vill ha mat
hon var lite hängig och varm när dom kom
men piggade på sej frampå kvällen










 Fyra generationer 
Niklas, Lennart, Pärzon och lilla Thyra
kvällens huvudperson 

(om Thyra får barn när hon är 20 
och jag lever till 90 blir vi fem)

Tack mina älskade barn
vad vore livet utan er
nu har jag tankat 💖

glömde tala om att en sådan kartong
låg i en påse
som hängde på vår dörr
i dag....😍

1 kommentar:

Ellinor sa...

Härligt att vara nytankad❤️Lev väl Ellinor