mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 19 december 2017

Livet återvänder...

efter gårdagens kärleksboost 
mår jag sakta bättre i mitt inre 

 i dag är det Lennart som är i köket

 Lakrits o Messmörskola från fjällbrynt

 kan säga att den blev onödigt god

 nötter på rostning

 några trillingnötter på G

 och så var det bontykulorna

 blev ett gott resultat
undrar om han ska göra knäck i morgon?

 mat måste vi ju oxå ha
älgbullar med rosépepparsås 

 kyckling och ris 
jag förstår inte kineserna som kan äta ris varje dag
men å andra sidan förstår inte kineserna hur jag kan äta potatis varje dag
och skulle kineserna äta potatis så skulle den väll inte räcka till mej oxå

 Heja VSK

jag trodde jag slagit in alla julklappar 
men så var inte fallet så det var bara att plocka fram
papper och tejp en gång till
MEN NU ÄR DET KLART 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Skönt att se att det blev bättre❤️Jag blev såå glad för årets finaste julkort från två underbara vänner🌹🌹🌹🌹🌹Tusen tack!Kram Ellinor