mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 25 december 2017

Julafton -17

 en liten julhälsning på grannarnas dörrar 

 RÖTT o GRÖNT är ju julens färger
så även mina naglar 

 en liten Jansson

 och ris a la Malta
 liten lunch

 slog in dom sista julklapparna
vi ska ju till Sura i morgon 

en julhälsning från
Tillberga
lilla Thyra gillar tydligen jul

 och så barnen i Järvsjön
Lisabeth ser oxå ut att må bra

 Dexter med lampa i mössan

 Lova likaså

 och då skulle ju Stella inte vara sämre
dom tyckte tydligen att mössorna var bra
och att det var lite roligt med lyse i mössan

efter Karl Bertil på tv 
öppnade vi våra julklappar
jag fick en så fin fågelbok som jag önskat
och jag gav Lennart fotvård
av Annaeva o Ola fick vi 
Kärlekste stark senap och godis


föresten Tomten kom balkongvägen
ventilen var för trång...

Inga kommentarer: